PayPal a Poštovní spořitelna

V nedávné době sem se rozhodl pro založení PayPal účtu, již sice přesně nevím důvod, ale uznal sem že se bude hodit.
Prvním krokem byla registrace na PayPal stránkách www.paypal.com. Jedná se o zcela běžnou registraci, takže je vše hotovo během několika málo minut.
Dalším krokem je propojení registrace s Vaší platební kartou. Na internetu je několik zmínek, že se objevuje problém s některými kartami u kterých PayPal není schopen ověřit platnost. V mém případě (Maxkarta, Visa Electron) vše proběhlo v pořádku a bylo mi oznámeno že mám 2-3 dny počkat. Po této době dojde ke stržení 50 Kč z Vašeho účtu. U této platby je by mělo být uvedeno 4-místné ověřovací číslo.

V tomto kroku sem narazil na problém. Účet sem kontrolovat pomocí elektronického bankovnictví (https://maxibps.postovnisporitelna.cz). Po zmíněných 3 dnech se platba opravdu provedla, jen ve výpise pohybů na účtu nebylo uvedeno žádné ověřovací číslo (je zde pouze VS, KS, SS a účet na který šla platba).

Po chvíli hledání a zkoumání sem objevil příčinu, je nutné si ve výpisu povolit zobrazení poznámky (Zaškrtnout „zobrazovat poznámku -> kliknout na Provést výběr a zobrazit.

Povolení poznámek
Povolení poznámek

Po tomto kroku je již vidět ověřovací kód který se zadá na stránkách PayPal a tím se dokončí přiřazení karty.